شیر فلکه آتش نشانی

شیر فلکه وسیله ای کاربردی جهت تنظیم جریان سیال درون لوله است که در صنعت با توجه به موقعیت های مختلف انتخاب و استفاده می شوند.

شیر آتش نشانی هم شیر فلکه ای است که در مناطق مختلف نصب می شود و برای تامین آب در زمان حریق ، شستشوی خیابان ها و یا حتی آب دهی باغچه ها استفاده می شود.

مواردی که باید برای انتخاب شیرفلکه مناسب در نظر بگیریم به شرح زیر است :
● جنس
● کاربرد
● سایز و اندازه
جنس شیرآلات آتش نشانی معمولا از آلیاژ برنج که ترکیب مس و روی است می باشد به همین دلیل این شیر فلکه ها ضد زنگ بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است.
آلیاژ برنج با چگالی بالا در برابر خوردگی مقاوم می باشد و در صنایع آتش نشانی و اطفاء حریق معمولا در ساخت شیر فلکه آتش نشانی و کوپلینگ آتش نشانی کاربرد دارد

شیر فلکه آتش نشانی معمولا به دو صورت ایستاده و برنجی زاویه دار میباشد .
شیر فلکه آتش نشانی ایستاده ، روی زمین بر روی شبکه های آبرسانی شهری نصب می گردد و معمولا در نزدیکی خیابان ها، اماکن شهری مثل بیمارستان ها ، مدارس، سالن های سینما و تئاتر و محوطه های صنعتی می باشد.
شیر فلکه آتش نشانی برنجی زاویه دار مناسب نصب در تابلوهای آتش نشانی طراحی شده است به این صورت که آب از قسمت پایین وارد و با زاویه 130 درجه خارج می شود و امکان اتصال به کوپلینگ آتش نشانی را دارد.
جنس بدنه ، کلاهک شیر فلکه آتش نشانی و همینطور میله ی محوری این شیر فلکه از آلیاژ برنجی است
شیر فلکه آتش نشانی به وسیله دست در جهت عقربه های ساعت باز و بسته می شوند
ساختمان های نوسازی برای گرفتن تاییدیه آتش نشانی جهت ساخت و ساز در کنار تجهیزات اطفاء حریق ، نیاز به شیر فلکه آتش نشانی در جعبه فایر باکس نیز دارند

وب سایت : https://hoorzhina.com/

[ بازدید : 275 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 19 آبان 1398 ] [ 0:39 ] [ admin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]