کشور چین ، تور چین ، ویزای چین

تور چین، کشور چین یکی از جالب ترین و زیباترین کشور ها برای مسافرت های تفریحی و گردشگری است. اما بهتر است قبل از سفر به کشور چین ، ابتدا کمی در مورد این کشور و مردمان آن اطلاعات کسب کنید. تا با استفاده از تور چین بتوانید سفری هیجان انگیزی را تجربه کنید.

کشور چین

کشور چین یا جمهوری خلق چین یکی از کشور های واقع در شرق قاره آسیا است. چین پرجمعیت ترین کشور جهان است . پایتخت کشور چین ، شهر پکن است. پکن دومین شهر پرجمعیت چین پس از شانگهای و مرکز سیاسی، فرهنگی و آموزشی کشور است. فرودگاه بین‌المللی پکن دومین فرودگاه شلوغ جهان از نظر ترافیک مسافران است.

چین با حدود 9 میلیون کیلومتر مربع چهارمین کشور وسیع دنیا است. چین از نام «چین شی هوانگ» اولین پادشاه «دودمان چین» که برای اولین بار مناطق کشور چین امروزی را متحد کرد گرفته شده و برخلاف تصور فارسی زبانان یک واژهٔ فارسی نیست و China نیز از همین نام پادشاه مشتق شده و در قرن ۱۳ام میلادی توسط مارکو پولو در اروپا رواج پیدا کرده‌است. در اروپا رواج پیدا کرده‌است

تاریخچه چین

یافته‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد که انسانهای نخستین از ۲٫۲۴ میلیون تا ۲۵۰ هزار سال پیش در چین سکونت داشتند. در غاری نزدیک پکن فسیل‌هایی از انسان‌ها مربوط به ۶۸۰ تا ۷۸۰ هزار سال پیش کشف شده‌است. این فسیل‌ها متعلق به مرد پکنی هستند که از گونهٔ انسان راست‌قامت بوده و توانایی ساخت آتش را داشت. در همین غار بقایای انسان خردمند (گونهٔ ما) نیز کشف شده که قدمت آن به ۱۱ تا ۱۸ هزار سال پیش از میلاد می‌رسد. برخی از محققان معتقدند شکل اولیه‌ای از نوشتار از حدود ۳ هزار سال پیش از میلاد در چین وجود داشته‌است.

بازار خرید چین

اگر به کشور سفر کردید و قصد خرید از بازارهای کشور چین را داشتید می توانید به بازارهای معروفی همچون بازار پن جیا یوان پکن ، بازار یاشو پکن و مرکز خرید اورینتال پلازا پکن مراجعه کنید . و لذت خرید از کشور چین را تجربه کنید

بهترین زمان برای سفر به چین

بهترین زمان سفر به چین ، فصل بهار است ، در کل نمی توان فصل مشخصی را برای سفر به چین ، بهترین دانست چرا که این کشور بسیار پهناور است و از تنوع آب و هوایی بسیار زیاد است . به طور کلی فصل بهار بهترین زمان سفر به چین است البته تمامی فصل ها و ماه های سال برای سفر به چین مناسب هستند ، در زمستان این کشور در بعضی از مناطق بسیار سرد و در تابستان نیز در بعضی مناطق بسیار گرم می باشد ، انتخاب فصل سفر با تور چین بستگی به طبع و سلیقه شما خواهد داشت .

سفر به گوانجو

گوانگجو یکی از معروف ترین شهرهای جنوبی کشور چین می باشد. گوانجو مرکز استان گوآنگدونگ و جز شهر های پر جمعیت این استان به شمار می رود. در ایران این شهر با اسم های گوناگون از جمله گوانگجو، گوانجو، گوانژو و گوانگژو شناخته شده است، ولی تلفظ صحیح کانتونی نام این شهر گوآنگجائو و تلفظ ماندارین آن گوآنگجو می باشد. این شهر می توان گفت قطب اصلی اقتصاد کشور چین محسوب می شود. که شما می توانید جهت تهیه بلیط تور ارزان چین گوانجو نوروز 98 به سایت ما مراجعه کرده و با قیمت مناسب آن را از ما تهیه کنید.

این شهر تاریخ و فرهنگ اصیلی دارد؛ که تاریخ آن به بیشتر از 2800 سال می رسد. به نوعی گوانگجو را شهر گل‌ ها می نامند، به دلیل اینکه شرایط آب و هوای گرمسیری دارد، امکان شکوفه زدن گل ‌های زیبا و رنگارنگ در تمام سال برای این شهر امکان پذیر شده است. زیبایی ‌های طبیعی و مهمان ‌نوازی مردم این شهر سبب شده توریست های زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب کند.

نمایشگاه گوانجو

تور نمایشگاه گوانجو برای بازدید از نمایشگاه گوانگجو طراحی شده است. پیش از این مردم نمایشگاه گوانگجو را با نام نمایشگاه کالاهای صادرات و واردات چین می شناختند. این نمایشگاه بزرگترین رویداد تجاری چین در حوزه بین الملل محسوب می شود. این نمایشگاه که به عنوان اولین و بهترین نمایشگاه چین انتخاب شده در طول سال دو بار در فصل های پاییز و بهار در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی در مجموعهPazhou برگزار می شود.

نمایشگاه گوانگجو در سه فاز برگزار می شود که مدت هر فاز 5 روز است.

برای سفر کردن به چین و گوانجو و بازدید کردن از این جاذبه ها قبل از هرکاری نیاز به ویزای چین دارید، همانطور که میدانید هزینه ویزای چینثابت نیست و با توجه به شرایط خاص متغیر است .

اما شما میتوانید با توتک سفر تدبیر ویزای چین ارزان را دریافت کنید .

ویزای چین ارزان، مراکز توریستی و تجارت گسترده چین باعث شده تا کشور چین به یک کشور توریستی تبدیل شود و گردشگران زیادی از سر تا سر دنیا به کشور چین سفر کنند به همین سبب مجموعه ما به شما کمک میکند تا بتوانید ویزای چین خود را ارزان و تضمینی تهیه کنید .

مراحل گرفتن ویزای چین

برای دریافت ویزای چین باید خودتان به سفارت بروید. سفارت چین تمایلی به مصاحبه با شخص مورد نظر ندارد، به این دلیل این امکان برای شما فراهم شده است تا با ارائه مدارک به وکیل یا کارگزار نسب به گرفتن ویزا اقدام کنید. به نوعی می توان گفت سایت ما جز کارگزار ویزای چین محسوب می شود. که با یک تماس در ساعات اداری به آسانی می توانید ویزای چین را با کمترین زمان ممکن و با قیمت ارزان در سال 2018 از ما تهیه کنید.

برای طی کردن و گذراندن مراحل گرفتن ویزای چین و به عنوان اولین کاری که در زمینه گرفتن ویزای چین باید انجام بدهید این است که باید : ثبت درخواست ویزا کنید که با تکمیل فرم ویزای چین انجام می شود. فرم درخواست ویزای چین می بایست در 2 نسخه، کامل شود و با دیگر مدارک مورد نیاز، مورد تائید دفتر کنسولی سفارت چین قرار گیرد و برای دریافت ویزا، می بایست به سفارت چین در تهران تحویل داده شود. چنان چه خانوادگی سفر می ‌کنید برای هر یک از افراد می بایست فرم جداگانه ‌ای تکمیل کنید.

شما میتوانید برای اطلاع دقیق از ساعات و زمان تور های چین و تمام مراحل اخذ ویزای چین به وب سایت :

tootaksafar.com ( توتک سفر )

مراجعه فرمایید و از مشاوران ما در این زمینه اطلاعات کسب کنید.

[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 فروردين 1398 ] [ 13:26 ] [ admin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]