گروه معماری بومرنگ

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد.

گروه معماری بومرنگ به قریب به دو دهه تجربه در زمینه بازسازی ساختمان توانسته است با بکارگیری نیروی متخصص و مجرب در زمینه بازسازی گامی فراتر از وضعیت موجود بازار ایران برداشته و در این سالیان خود را بعنوان تولید کننده و وارد کننده اکثر قریب به اتفاق متریال و محصولات مورد نیاز در زمینه دکوراسیون داخلی مانند قرنیز ،کابینت،کمد دیواری،درب، پارتیشن ،پرده،مبلمان، پوستر سه بعدی ،پارکت،تی وی رووم،سقف کاذب،دیوارپوش،سرویس خواب،آئینه و کنسول،میز نهارخوری و ...خود را به بازار دکوراسیون داخلی ایران معرفی نماید.

بازسازی ساختمان فرایندی تخصصی بوده که بدون داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه هرگز نباید اقدام به انجام آن نمود زیرا کوچکترین اهمال و قصور در انجام این فرایند می تواند تبعات و هزینه های چند برابری چه به لحاظ زمانی و چه به لحاظ اقتصادی با مالکین و کافرمایان وارد نماید.

متاسفانه با توجه به عقبه تاریخی، فرهنگی و فکری مردم ایران که در هر زمینه ای خود را صاحب نظر و ایده می دانند بدون شک این تفکر به حوزه بازسازی ساختمان نیز کشیده شده و شاید بتوان گفت عدم رعایت اصول مربوط به بازسازی ساختمان در جامعه ای مانند ایران به کاری روتین و روالی عادی تبدیل شده است و تنها راه گریز از هرگونه خسارت احتمالی؛ استفاده از تجربیات افراد و مخصوصا شرکت های با دانش و تجربه کافی در زمینه بازسازی ساختمان بوده که می تواند از بسیاری آسیب های احتمالی جلوگیری بعمل آورد.

دکوراسیون داخلی بومرنگ با مدیریت مهندس علی محمود پور و با انجام بیش از 500 پروژه کوچک و بزرگ در سال در زمینه دکوراسیون داخلی بصورت عام و انجام موارد خاص مانند کاغذ دیواری،پارکت لمینیت،پرده،کابینت،کمد دیواری و...مفتخر است که توانسته در طول این سالیان؛ اعتباری در خور برای خور و شایسته نام بومرنگ بدست آورد.

گروه معماری بومرنگ مفتخر است علاوه بر ارائه نظرات تخصصی و مشاوره رایگان در زمینه پروژه های خود همواره سعی نموده است نظرات و دیدگاه های کارفرمایان محترم را با متد علمی ارائه شده از جانب شرکت تلفیق نموده و بدین وسیله توانسته است تاکنون رضایت حداکثری کارفرمایان را بدست آورده است.

باتوجه به اینکه بازسازی ساختمان یک علم پویا بوده ،گروه معماری بومرنگ در کنار دانش و تجربه خود سعی می نماید همواره خود را به روز نموده و در این راه با سرلوحه قرار دادن این جمله که همه چیز را همگان دانند سعی می نماید از تجربیات افراد و سایر موسسات استفاده نموده و در این راه از یادگیری همه روزه و بروز کردن دانش خود هیچگونه ابایی نخواهد داشت.

منبع : bomrangdecor.com

[ بازدید : 125 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 فروردين 1398 ] [ 13:25 ] [ admin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]