عروسک کودکان

عروسک نوزاد لاوابلا

عروسک نوزاد لاوابلا در قسمت پا و شکم دارای سنسور حسی می باشد که وقتی با او بازی می کنید و غلغلکش می دهید می خندد و اگر کف پاهایش را با دست فشار دهید کلمه مامان را می گوید و صداهای بامزه از خود در می آورد.این عروسک بسیار به یک نوزاد واقعی شباهت دارد و رفتار و حرکاتش مانند نوزاد انسان می ماند. عروسک مو بلوند لاوابلا مانند یک نوزاد می نشیند و به راحتی می توانید آن را بغل کنید و بخوابانید. اگر دستتان را روی سینه عروسک لاوابلا بگذارید می توانید ضربان قلب او را به خوبی احساس نمایید.این عروسک ساخته شده از مواد پلاستیکی با کیفیت درجه یک و فاقد هرگونه مواد سمی می باشد.عروسک ربات لاوابلا دارای پستونک، شیشه شیر و قاشق و اسباب بازی می باشد. این عروسم قابلیت گفتن 100 کلمه و عبارت، با صدای کودکانه را دارد. و می تواند به دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت کند. عروسک لاوابلا همچنین قابلیت واکنش به بازی ها و نوازش های شما را دارد .این عروسک محصول کمپانی کانادایی اسپین مستر می باشد. همچنین قابلیت حرکت دست، چشم و سر را دارد. یکی از بهترین و مرغوبترین اسباب بازی هایی که می توانید برای نوزاد خود تهیه کنید عروسک لاوابلا می باشد.

عروسک عسل

جنس عروسک عسل از جنس پلاستیک سیلیکونی مشابه پوست انسان است . قابلیت حرکت کردن گردن و لب ها را در هنگام سخن گفتن دارد. با 6 عدد باتری نیم قلمی 1.5 ولتی کار می کند. قابلیت شنیدن صدای شما و پاسخ هوشمند را دارد. ابعاد عروسک 15.20.50 سانتی متر می باشد. به 18سوال شما 64 پاسخ متفاوت می دهد. وزن عروسک 500 گرم است و قابلیت قصه گفتن را دارد . این عروسک یکی از پر فروش ترین عروسک های جهان می باشد که مورد استقبال بالایی قرار گرفته و سرگرمی خوبی برای نوزادان می باشد.

دستگاه تخلیه جوش صورت دکتر درم

دستگاه شارژی مکنده دکتر درم، دارای 4 سری مختلف برای از بین بردن پوست های مرده مختلف صورت و بالا بردن میزان سرعت گردش خون می باشد. دستگاه تخلیه جوش صورت دکتر درم علاوه بر جوش های صورت بسیار مناسب جوش های سر سیاه روی بینی می باشد و به راحتی آن ها را تخلیه می کند. دستگاه تخلیه جوش صورت دکتر درم بدون هیچ درد و عوارض می باشد. وزن دستگاه 200 گرم و دارای قدرت 5 وات می باشد. این دستگاه شامل یک سال گارانتی معتبر از می شاپ می باشد. متاسفانه نمونه تقلبی آن وارد بازار شده و هیچ تاپیری در تخلیه جوش های صورت ندارند و قیمت آن حدود 70 الی 95 هزار تومان است ولی قیمت اصلی آن حدود 138 هزار تومان است. این دستگاه را یا از طریق تلویزیون و یا از طریق همین سایت با هولوگرام اصالت کالا خریداری نمایید.

تیغه های ریش تراش فیلیپس ( مدل اچ کیو 9) محصولی با کیفیت ساخت کشور هلند می باشد.که به عنوان قطعات جانبی برای ریش تراش های فیلیپس سری 81-82-91- ( 9پی تی / آ تی ) کاربرد دارند.
بر اساس میزان تقریبی و متداول استفاده از ریش تراش توصیه می شود این تیغه ها را هر 2 سال یکبار تعویض نمایید تا دستگاه شما با کارایی و بازده بهتری کار کند و همواره اصلاحی کامل و بی نقص داشته باشید.
قابل استفاده برای مدلهای
HQ8174،HQ8200،HQ8240،HQ8241،HQ8250،HQ8253،HQ8260،HQ8261،HQ8270
HQ8100،HQ9100،HQ9140،HQ9160،HQ9170،HQ8141،HQ8172،HQ8173
HQ8290،HQ9161،HQ9190،HQ9199،PT92

تیغ ریش تراش فیلیپس

تیغ ریش تراش فیلیپس دارای تیغه های تیز اما ایمن در برابر برندگی و آسیب پوست و همچنین دارای عمر مفید بالا می باشند.
این محصول دارای قیمت مناسب و کارایی بالا و همچنین اورجینال می باشد .از آنجایی که سازگار با پوست صورت می باشد یکی از پر فروش ترین تیغ های ریش تراش می باشد. استفاده از این تیغ ها، باعث افزایش طول عمر دستگاه ریش تراش شما نیز می شود.

دستگاه سه بعدی سازی نقاشی

با استفاده از دستگاه سه بعدی ساز نقاشی می توانید نقاشی خودتان را به نقاشی سه بعدی تبدیل کنید. شما می توانید با استفاده از ماژیک های موجود در این دستگاه سه بعدی ساز، در عرض چند دقیقه نقاشی خود را برجسته و سه بعدی کنید. این اسباب بازی برای کودکان بالای شش سال مناسب است. رنگ ماژیک ها قرمز، سبز، زرد و آبی می باشد. و داخل جعبه ده عدد شابلون و همچنین یک صفحه برد نقاشی برای طراحی نقاشی مورد نظرتان می باشد.شما می توانید با استفاده از این ماژیک ها روی خطوط شابلون خط کشیده و سپس آن را داخل دستگاه بگذارید و پس از چند دقیقه نقاشی برجسته و سه بعدی خواهید داشت. یکی از مزایای این دستگاه سه بعدی ساز نقاشی تقویت تعامل بین فرزندان و والدینشان می باشد.
منبع: می شاپ

[ بازدید : 144 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 فروردين 1398 ] [ 13:23 ] [ admin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]