فواید کاور بدنه خودرو

امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی بهتر و جدید تر از روش های گذشته برای محافظت و در عین حال زیبایی ماشین های خود هستند که در چند ساله اخیر محصولات متنوعی برای این کار ها ارائه شده است اما هرکدام به دلایلی دارای ضعف هایی هستند و یا مدت زمان کوتاهی از بین میروند . پوشش سرامیک و یا کاور بدنه خودرو محصولاتی هستند که علاوه برداشتن خصوصیات کاورها دارای تکنولوژی نانو بوده و از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگی ها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و ... برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید. این پوشش ها حتی در ایام بارانی سال نیز از ایجاد لک و نشستن گل و لای بر روی بدنه خودرو جلوگیری کرده و محافظت می نماید.

به طور کلی کاور بدنه خودرو پوشش ظریف نانو ار جنس اورتان میباشد که برروی هررنگ خودرویی اجرا میشود . کاور ضد خش خودرو علاوه بر زیبایی باعث جلوگیری از خط وخش های آزار دهنده ، بر روی بدنه خودرو خواهند شد.

در این مطلب میخواهیم فواید کاور بدنه خودرو و آسیب هایی که کاور بدنه خودرو میتواند آنهارا پوشش دهد و را برای شما معرفی کنیم که این موارد شامل :

ü رنگ پریدگی ها

ü رنگ پریدگی و خراش های ناشی از سنگ ریزه ها و آسیب های جاده ای

ü هولوگرام ها و خش های ایجاد شده در طول شستشو خودرو

ü آسیب های شیمیایی ناشی از آلاینده های اسیدی

ü لکه های ایجاد شده بواسطه آب سخت

ü اکسیداسیون یا آفتاب سوختگی ناشی از اشعه UV خورشید

کاور بدنه خودرو اوایل برای محافظت از وسایل نقلیه نظامی طراحی واجرا شده است. و سپس به دلیل عملکرد مناسب وتنوع بالای این محصول مانند رنگی بودن کاور خودرو ، کاور مات خودرو ، وارد بازار صنعت خودرو شده و دردسترس تمام افراد قرار گرفته تا بتوانند از این مزیت استفاده کنند .

مجموعه هایی در شهر های مختلف وجود دارد که خدماتی مانند کاور بئنه خودرو ، ریکاوری رنگ خودرو ، چرم دوزی داخل خودرو و هیدرو گرافی و .... غیره ارائه می دهند که اگر بخواهیم واضح تر و گسترده نام ببریم به شکل زیر می باشد:

ü انواع خدمات کاورهای شفاف با دیفنس و کاورهای رنگی با استفاده از برترین برندهای حال حاضر دنیا

ü خدمات کیت بدنه همراه با طراحی با استفاده ازبهترین متریال

ü خدمات هیدروگرافی

ü خدمات تقویت موتور

ü خدمات چرم دوزی با استفاده از بهترین چرم های طبیعی روز دنیا

ü خدمات ریکاوری (احیای رنگ) و پوشش نانو سرامیک

و اما خدمات نانو سرامیک و کاور بدنه خودرو به شرح زیر است :

ü خدمات نانو سرامیک

ü خدمات ریکاوری رنگ

ü خدمات کاورهای رنگی

ü کاور شفاف یا بادی فنس bodyfence))

ü کاور مات خودرو

خدمات نانو سرامیک :

خدمات نانوسرامیک ، قبل از اجرای نانوسرامیک مرحله احیای رنگ را داریم که کلیه خط وخش های ریز که حاصل از شستشوی تاصحیح کارواش های غیراستاندارد در ایران برروی بدنه ایجاد می گردد، رفع شود بعد از این مرحله بدنه خودرو آماده ایجاد پوشش نانوسرامیک است.

مجموعه ما افتخار دارد در مرحله احیای رنگ خط و خش های عمیق که به بدنه خودرو رسیده است را هم برطرف کند که این امر نیازمند زمان بیشتری برای اجرا میباشد.

با پیشرفت تکنولوژی و عوامل آسیب زدایی بر بدنه خودرو شرکت های دیتیلینگ درصدد اختراع پوششی مناسب درجهت مراقبت از بدنه خودرو برآمدند.

نانوسرامیک پوششی به ضخامت ./4 (چهاردهم میکرون) به ضخامت 9h بر روی رنگ قرار می گیرد. این خواص باعث استحکام بیشتر رنگ خواهد گردید.

این پوشش با خاصیت آب گریزی بسیار به صورت لایه ای شفاف و مقاوم بر روی بدنه خودرو مانع از ایجاد خراشیدگی سطحی و حفاظت سطح در برابر مواد مخرب شیمیایی و مقاومت در برابر اکسید شدن واشعه های خورشید همچنین عدم جذب آلودگی و غبار می باشد. طول ماندگاری این پوشش بستگی به شرایط نگهداری و آب وهوا از1 تا 5 سال میباشد.

ویژگی های نانو سرامیک :

نانو سرامیک دراصل پوششی شیشه ای مانند است برروی رنگ بدنه که بالایه گذاری پیشرفته که ازکوتینگ های محافظ بدنه تشکیل شده و نقش محافظت در برابر خط و خش همچنین دارای خاصیت آب گریزی فراوان بوده و نیاز به کارواش را بسیار کم می نماید.

درخشندگی بدنه خودرو بعد ازانجام مراحل نانو سرامیک کاملا مشهود بوده و باعث حفاظت طولانی مدت بدنه خودروی شما میگردد.

لایه گذاری نانو سرامیک درجه حرارت 1200درجه سانتیگراد را تحمل نموده وباعث خاموشی آتش خواهد گردید.

برترین نانو سرامیک های بازار تخصصی بوده و انجام آن نیازمند تخصص و تبحر بالایی است لذا برندهای موجود در مجموعه ما برند جیون کوارتز یکی ازبرترین برندهای بازار بوده که در مجموعه ما بابالاترین کیفیت و تکنیک قابل اجرا می باشد.

مراقبت بعد از اجرای نانوسرامیک

بعد از اجرای نانوسرامیک حداقل یک هفته ماشین نیازمند مراقبت بدور ازشستشو دارد بعد از یک هفته شستشو بلامانع می باشد.

خواص نانو سرامیک:

  1. احیای رنگ
  2. خاصیت آبگریزی فراوان
  3. عدم نیاز به کارواش
  4. جلوگیری از خط و خش های سطحی
  5. مقاومت دربرابر آتش و حرارت تا 1200 درجه
  6. دارای سختی 9h

کاور شفاف یا بادی فنس bodyfence :

کاور شفاف خودرو یا بادی فنس bodyfence)) ، محصول اورجینال کشور فرانسه می باشداین کاور بدورنگ میباشد باعث درخشندگی و نمایان شدن کیلرهای روان داخل رنگ شده توصیه میگردد. قبل از ایجاد خط وخش برروی خودرو بااجرای کاورهای شفاف مجموعه قدرتمند کارشاین از خودروی خود محافظت نمایید.

اجرای کاور شفاف پروسه ای زمان بر بوده که نیازمند تبحر خاص وتکنیکهای فراوان میباشد مجموعه ما باداشتن سرتیفیکیت رسمی از شرکت هگزیس فرانسه این کاورها رااجرا نماید

خاصیت خودترمیمی

باید توجه داشت که کاورهای مجموعه ما دارای خاصیت خودترمیمی بوده که خود باعث برگشت خطوخش به حالت اولیه میباشد

خواص بادیفنس یا کاورهای شفاف

محافظت بدنه خودرو در برابر خط و خش ، ریگ خوردگی ، تصادفات سطحی ، اسیدها، آفتاب سوختگی و اشعه ی ماورابنفش می باشد.این کاور شفاف بوده و جلای خاصی به رنگ بدنه خودروشما می دهد و کاملا در برابر آفتاب و مواد شوینده مقاوم بوده و هیچ گونه تغییر رنگی نخواهد داشت همچنین در برابر خش های سطحی دارای خاصیت خود ترمیمی می باشد. این کاور دارای 7 سال طول عمر و 3 سال گارانتی معتبر شرکت هگزیس می باشد.

مراقبت کاور

کاوربعد از اجرا روی بدنه خودرو حداقل نیازمند 1 هفته ماندگاری بدون کارواش بوده بعد ازاین 1هفته کاورواش بلامانع بوده وکیفیت کاور بعد ازشستشو با مفداری آب ودستمال ساده نشان داده خواهد شد. شفافیت کاورهای موجود درمجموعه ما بعداز اجرا برروی بدنه خودروی شما کاملا مشهود بوده به طوری که رنگ دانه های داخل رنگ های متالیک زیر نور خورشید بیش ازپیش نمایان خواهد گردید.

برخی ازخواص بادیفنس:

محافظت در برابر خط وخش

محافظت ازریگ خوردگی در جاده ها

خاصیت آبگریزی وگرد گریزی

خاصیت خود ترمیم

کاملا شفاف

دارای گارانتی شرکت هگزیس کاملا معتبر

کاور مات خودرو :

کاور مات خودرو در رنگ های مختلف ، این کاورها دارای بهترین کیفیت دربین کاورهای موجود بازار می باشد. این تکنولوژی یک لایه کاورازجنس pvc ضخیم وانعطاف پذیراست ولی این نوع کاور به گونه ای طراحی شده که کاور روی بدنه قابل تشخیص به ندرت می باشد.

کاور رنگی و مات نیازمند اجرا و تخصص بالا برای انجام برروی بدنه دارد.

در مجموعه ما بالاترین تلاش بر نحوه اجرای دقیق این پوشش باتکنیک های خاص بوده که علاوه بر کیفیت جنس کیفیت هم رعایت گردد تا پروسه حفاظت ازبدنه خودروی شما کاملن تکمیل گردد.

نانو سرامیک های کاور

دربین کوتینگ های بازار شرکت هایی هستند که در زمینه حفاظت پوشش های کاور هم فعال هستند.

لذا توصیه میگردد برای عملکرد بیشتر کاورهای مات بدنه عملات لایه گذاری سرامیک انجام گردد.

منبع : وب سایت کارشاین

[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 27 فروردين 1398 ] [ 12:58 ] [ admin ]

[ ]

ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]